mandag den 8. september 2014

DIY til opbevaring...

Har genbrugt 6 syltetøjs glas, som jeg havde i gemmeren.

Min kære mand har hjulpet mig med at sprøjtmale lågene og så har jeg klippet og klisteret.

Det er ikke noget der tager så lang tid og lave og de kære børn, kan sagtens være med.

Jeg har brugt mit Greengate papir, som jeg har lamineret, men man kan jo bruge lige det papir, man har i gemmeren.

Så  har jeg målt højden på glasset, hvortil jeg syntes papiret passede og  målt omkredsen af glasset og lagt 1 cm til, så det kunne limes sammen.

Til at lime det sammen med, har jeg brugt den tynde selvklæbende tape fra Panduro, den er perfekt til det.

Så nu har jeg 6 fine glas til opbevaring af perler og andet hyggeligt i mit krearum.

Spray Malingen har jeg købt hos  www.runforcover.dk De har et kæmpe udvalg af skønne farver.

Håber i kan bruge ideen.

Ønsker jer en dejlig uge derude :-)))













5 kommentarer:

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.