tirsdag den 14. januar 2014

Nyt Greengate fra Møllegaarden.dk

Det fik jeg ind af døren fra Møllegaarden.dk  igår eftermiddags, gik fuldstændig i koma ;-)
Det er smukkere end smukt i virkligheden og jeg glæder mig så meget, til at det bliver min fødselsdag, så er det KUN det der vil stå på min ønskeseddel.....

Tror ikke i alle de år, jeg har samlet på Greengate at jeg har set noget så smukt ( det skulle lige være Karla White ) og det er efterhånden mange år siden, jeg købte mit først Greengate i en sød kælderbutik på Frederiksberg, siden da har jeg været ramt af Greengate feberen :-)))

Jeg er mest vild med serierne Amelie White, Celine White, Mimi pink,blue og green, Summer White, Star Pale Blue og Lotta White, det passer så fint hjemme hos os...

Jeg har taget lidt billeder, selvom det er svært med den tåge der er udenfor, det giver ikke lige frem det bedste lys...

I kan finde et kæmpe udvalg Her! Hos Møllegaarden.dk

P.s Hvis i har lyst har jeg et indlæg på min den anden blog, med en god ide til opvasken :-)))
I finder den Her!
































9 kommentarer:

  1. Hvor er det flot :-)
    Jeg får lyst til at eje det det hele
    Mon jeg kan presse lidt mere porcelæn ind i kolonihavehuset :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville passe så smukt til dit hyggelige kolonihavehus søde❤️

      Slet
  2. Det er så flot!! og flotte billeder søde <3
    Jeg vil give dig helt ret det så smukt!!

    Stort tillykke med dit fine køb.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde ❤️ Ja! Man kunne gå helt bananas med alle de smukke sager der kommer 😘 Knus Susi

      Slet
  3. Meget smukt <3 Tillykke med sagerne :-)

    SvarSlet
  4. Tak søde Gitte og tak fordi du kiggede forbi ❤️

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Hvor er det altså bare flot - tillykke med alt der nye :) Ja, så er der igen ønsker til ønskesedlen. Knus Anne

    SvarSlet
  6. Ååååå så herlige bilder <3 Jeg gleder meg vilt til det dukker opp en pakke fra Møllegaarden på døra mi :-D Du har tatt noen super fine bilder av det nye GG <3 Lekkert lekkert lekkert <3

    Klem Mona

    SvarSlet
  7. Smukke billeder af alle dine nyindkøbte smukke ting ♥ ♥

    Knus Marianne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.