fredag den 26. oktober 2012

Nyheder fra Maileg!!!

Der er kommet så mange fine nyheder fra Maileg og jeg har været så heldig at min kære husbond har forbarmet sig over mig, han har nemlig foræret mig de to stor engle kaniner Gloria og Angela, som i kan se på billedet.

Han ved jeg er vild med  Maileg´s  ting...

Jeg har efterhånden en del, men lige pludselig får vi vel også nogen børnebørn, så er der altid noget de kan lege med og ellers har jeg nogen skønne tøser, der indimellem kommer på besøg og ellers passer jeg dem selv:-)

Jeg købte også lidt selv, kunne ikke dy mig...
De små nisser er bare så søde og de små englemus ( fås i tre farver) de da slet ikke til at stå for og sidst med ikke mindst den ny Bunny kanin Gabriella , den er så nuttet og passer perfekt til noget jeg fik med posten, den anden dag, men det får i først at se imorgen...

Hvis i vil se mere, kan i se det nye katalog Her!

Ellers kig forbi Møllegaarden.dk de har et kæmpe udvalg og en god service..

Ha´en dejlig weekend allesammen...





Læg lige mærke til den fine lille Maileg kuffert...






14 kommentarer:

  1. Så søte:) Da har jeg skrevet et innlegg om det vakre dynetrekket jeg kjøpte av deg, pluss reklamert litt for FB-gruppen deres:)

    http://jeanor.blogspot.no/2012/10/for-et-vakkert-dynetrekk.html

    Ha en super helg:)

    SvarSlet
  2. De er da bare for SKØNNE. Også en dejlig weekend til dig. knus

    SvarSlet
  3. Hej Susi

    Årrhhhh de er så fine, tillykke med dem.

    De er altså skønne de kaniner med lange hængeører.

    Knus fra Lotte

    SvarSlet
  4. Ih du er heldig med din søde mand Susi, jeg så en masse Maileg i Salling idag, jeg var helt solgt især med de kaniner. Jeg ejer ikke en eneste ting :(

    Knus og god weekend

    SvarSlet
  5. Dear Susi,
    I love the Maileg Rabbits and the Nisse!!! They have so beautiful faces, friendly and warm!

    Knus, Birgit

    SvarSlet
  6. Årh ja Maileg! Har også været så heldig at min søde svigerinde og brormand kom med nogle af deres søde sager i indflyttergave.

    Er da helt pjattet med "hår" båndet på de store kaniner :)

    Smil og god weekend til dig Susi

    SvarSlet
  7. Hold da nu op nogle skønne ting! Er jo selv helt forgabt i Majlegs ting ;0) Hvor er den søde metalkuffert købt? Knus Anne

    SvarSlet
  8. Hej Jeanine

    Dejligt det er nået frem og tusind mange tak for de søde ord på din skønne blog <3

    Hej Mette

    Ja! Det lige dig... og i lige måde smukke :-)glæder mig til vi ses snart...

    Hej Lotte
    Ja! De er faktisk flottere end de gamle, til at starte med syntes jeg de så underlige ud, men nu jeg vild med dem :-)

    Hej Andriette

    Ja! Han er ik´så ringe end da..Du må med på Maileg lagersalg en dag i er da nogen stykker fra Aarhus som kunne følges ad, så kunne vi mødes dernede og spise en frokost i Herning, det kunne være så hyggeligt <3


    sweet Birgit

    Yes! They make so many beautiful things they Maileg, and they are soon well known throughout the world.

    Hej Pia

    Hvor dejligt!! Man kan ikke få nok af deres smukke ting:-)
    De er så søde de store kaniner især hende med hængeørene, hun er så nuttet og den lille....

    Ha´en dejlig weekend allesammen og tak for jeres søde kommentarer..

    Knus Susi

    SvarSlet
  9. Hej Anne

    Den er fra Møllegaarden, de har mange af de nye ting:-)

    Glæder mig til vi snart ses.

    Knus Susi

    SvarSlet
  10. - glæder mig også så meget til at vi skal ses ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  11. Åh, de er jo bare SÅ søde!!

    Kan nu afsløre at jeg overvejer at bytte den søde med hængeørerne ud med Elisa, som er på min ønskeseddel nu! Puha.. De er jo så søde begge to at jeg ikke kan bestemme mig??

    Hvor er du bare heldig :)

    Klem Kristine

    www.den-lille-blomst.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. - og æv, nu har jeg lige bestilt et par trommer derfra, så er det dumt blot at bestille en kuffert når man tænker på porto m.m. Hmm måske kan jeg finde den et andet sted. Knus igen

    SvarSlet
  13. Just love this!
    greetings from Holland!
    with love,
    Ineke

    SvarSlet
  14. Olá, me encanta sus criaciones. Me gusta mucho los conejos maileg, deseo mucho comprar uno para mi sobriña que es apasionada por conejos, tiene 3 conejos de verdad. Como puedo comprar sus conejos, tiene una tienda virtual? por favor dime quiero comprar una coneja. se puede contacta comigo, mio coreo jairasmelo@hotmail.com gracias

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.