torsdag den 4. marts 2010

Så skal der leges...


Nyd lige mine søde kaniner fra Maileg.
Hvis jeg kunne skrue tiden tilbage, ville jeg godt ha´ventet med at få mine dejlige drenge.
Så tror jeg nemlig jeg havde brugt mange flere penge på Maileg end jeg gør nu...
Det er bare så flot og lækkert det de laver.
Men heldigvis, har mine søskende små piger som kan lege med dem, og de hygger sig hvergang de er på besøg fra Sjælland. ( Savner dem ligeså snart de tager hjem igen).
Og så har vi Line, vores lille øjesten, som vi tit må låne.
Hende har vi haft glæde af siden hun var 1 år.
Og tænk nu blir vores lille prinsesse snart 6 år.




4 kommentarer:

  1. Åhhh det er bare så fint i Maileg's univers af skønne sager.. ønsker selv en del til min Freja på 3 år..

    Kh Maria

    SvarSlet
  2. Åh de är så fina, har ingen ännu men förr eller senare får nån flytta hit ;o)
    Ha en härlig dag!
    Kramis/LenaS

    SvarSlet
  3. Å, lyst på sånne:) har tre jenter så det hadde vert stas. Spørst om eg må vente til de blir litt større..vil jo ikke at de skal ødelegge;)

    SvarSlet
  4. så søte. får lyst til å være liten jente igjen selv og leke..;)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.